.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ پایه علی‌الحساب پیش فروش سکه

طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی قرار است از فردا سه‌شنبه (اول اسفند) دور جدید پیش فروش سکه با قیمت پایه علی‌الحساب یک میلیون تومان آغاز شود.
به گزارش شمال نیوز ، همانطور که محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی طی روزهای اخیر به تسنیم خبر داده بود قرار است از فردا سه شنبه (اول اسفند) دور جدید پیش فروش سکه را آغاز کند.
 
این دوره 6 ماهه خواهد بود که برای ثبت نام ابتدایی متقاضیان باید مبلغ یک میلیون تومان علی‌الحساب پرداخت کنند؛ البته تفاوت اصلی دوره جدید با دوره‌های قبلی در این است که اینبار بانک مرکزی سهمیه بندی در نظر گرفته است که بر اساس آن شرکت‌های حقوقی نمی‌توانند نسبت به پیش خرید اقدام کنند و افراد عادی هم بیشتر از 10 قطعه سکه نمی‌توانند دریافت کنند.
 
رئیس کل بانک مرکزی به مردم اطمینان داده که هر زمانی نسبت به پیش خرید احساس پشیمانی کنند بانک پول آنها را عیناً پرداخت خواهد کرد؛ البته بهمنی به متقاضیان این وعده را هم داده که در پایان دوره و زمان تحویل سکه‌ها سود 18 درصدی عایدشان خواهد شد.
 
اقدام بانک مرکزی در این خصوص درحالی طی ماه‌ پایانی سال آغاز خواهد شد که محمود بهمنی یکی از اهداف طرح پیش فروش سکه را مدیریت نقدینگی و تورم در ماه پایانی سال اعلام کرده است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.